Wednesday, January 23, 2008

Koleksi terkini - Hak Cinta Terpelihara


Ini lah novel koleksi yang terkini , HAK CINTA TERPELIHARA oleh Lynn Dayana.

Novel ini tak mengecewakan aku malahan aku bersengkang mata menghabiskan membaca dalam sehari hingga ke jam 3 pagi..lalu aku yang memang pada hari tu tak boleh tidur sempat habiskan. Qartini...perit perjalanan hidupnya...Eric..yang sering memburu nya. Neesa, Sarah dan Yus teman-teman yang mengenepikan Qartini hanya kerana Ain.

Walaupun Hak Cinta Terperlihara....aku masih menyukai Jika Benar Cinta. Untuk Lynn, Tahniah, teruskan berkarya.

1 comment:

Lynn Dayana said...

Thanx Norabella. Dlm slh satu teori. Ada mengatakan Law of Primacy - maksudnya yg datang atau diterima pertama kali, selalunya akan lebih dekat di hati! Mcm first love... So JBC begitu juga. Hehe, pandai2 saya aje! Anyway, thank you for reading until wee hours in the mrning! Sy doakan Norabella semoga sentiasa dirahmatiNya. Amin!