Friday, June 13, 2008

Berkemas lagi...

Ini lah rupa terbaru shelves kat bilik aku. Masih belum habis berkemas lagi. Termasuk yang ini dah hampir 5 kali ofis aku bertukar rupa. Aku sampai dah nak give up pun ada. Tadi rasanya nak balik cuti setengah hari sebab badan dah sakit-sakit....dek berkemas sorang-sorang. Semalam aku minta bantuan pekerja-pekerja asing yang tolong aku alihkan shelvings ini tapi mereka kata...mereka dah lambat...Aduh...aduh...aku terpaksa le sorang-sorang buat kerja. Tak kan loyar-loyar yang lain nak ku suruh pulak...Huwaaaaaaaaaaa



Aku nak cadangkan bos agar dia tukar kerjaya dari sorang loyar ke ID. Pantang ada shelves baru...pasti bilik aku jadi experiment dia. Pantang ada pokok baru...ofis aku jugak yang dia buat pameran....(psst...sebenarnya aku tak tau siapa yang ID sebenarnya....sebab nya isteri bos memang merupakan seorang ID dan mempunyai syarikat sendiri!). Macamana puas aku mengelak..buat bodoh...sooner or later..mesti kena punya. Sebenarnya bukan aku sorang jer. Penghuni-penghuni ofis yang lain kat jabatan aku pun selalu kena. Sehebat-hebat mereka berhujah...tak kan nak lawan bos kan???? Sabar aje lah...Its okay...esok aku cuti...Father's Day serta weekend treat kat negara jiran sebelah...yes...here I come!!!!




Okay...kita nak promote ...buah tangan terbaru dari novelis Singapura - Norisah A. Bakar " KASIH ANTARA KITA" - macam lagu Kian - Mawi ...." kian jauh...kian hilang...kasih antara kita.." he..he..he..

Buat Norash...Syabas...!




Aku juga nak ambil kesempatan mengucapkan takziah buat Kak Elle dan keluarga di atas pemergian Atok Rabu lalu. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas nya...Amin, Insyaallah.

10 comments:

NBK466 said...

Akak nie loyar merangkap promoter novel ker? he..he..he..

Norabella said...

Akak bukan loyar ...tetapi orang kanan loyar. Akak juga suka baca novel....

zino said...

keams je lah pelan pelan..nanti siap la tu.. teringin nak letak kabinet lat opis zino tu.. nampak kosong je hehe

Anonymous said...

norabella.. tks utk promo tu.. nnt dh abis bc kasi komen ya sama ada u still prefer lontong atau kuih lopes!

-nor ash burn_

Norabella said...

Zino, mmg lah buat pelan-pelan. Yang kosong tu lah yang belum di kemas. Rasanya ada 2-3 kotak lagi...Tenaga orang pompan tak kan sama kan orang lelaki....jari-jari ku sakit semua..penat berkemas..berhari-hari...he..he..

Norabella said...

Nor Ash...wah..nak kena pilih ke antara lopis dengan lontong? Ambik dua-dua boleh tak?

aNIe said...

Hehehe...dlm pada sibuk2 berkemas ni...sempat jugak promote novel ye? Nora dah abis baca ke?...Kalau dah nanti review kat akak ye...

Norabella said...

Kak Lady...mesti lah nak promote novel kawan sendiri kan? Smlm Nora gi JB belum dapat lagi. Nak reveiw? ok...boleh...

Sya said...

Nora.. sya suka lagu skrg.. apa tajuk ek?

Norabella said...

Sya...ini lagu Ayat-ayat Cinta by ROSSA. best kan?