Sunday, June 07, 2009

Random Thoughts IV


- Alhamdullillah. Majlis perkahwinan berjalan dengan lancar.

- Sejak minggu lalu, aku memang terlalu sibuk....sibuk dengan kerja yang berlambak hingga tak sempat dan tak terdaya nak kemana-mana jika tak perlu. Maaf kepada sesiapa andainya aku bersikap acuh tak acuh atau berdiam diri. Berdiam bukan bererti ku marah...cuma memang sibuk.

- Aku sibuk di majlis kahwin pada sabtu dan ahad. Bertemu 'teman lama' mengimbau kenangan..yang...dot..dot..dot. Juga terpahat kenangan lucu yang membuat sang suami intan terpilih merasa teramat lah cemburu. Pakaian yang sedondon warnanya...nyanyian nya...kerlingan mata..kah..kah..kah...Tak pernah aku bermimpi begini jadinya setelah 25 tahun berlalu. Sya dan anak-anak ku serta Nur melihat dan menjadi saksi yang nyata.

- Sya tiba pada petang Sabtu dan kami hanya bertemu selepas maghrib ketika keluar mencari keperluan.

- Terima kasih yang tak terhingga pada Aida dan Wati yang sudi membawa kami makan. I love you ...dong sengs...!! Ya..mongkey??? How could you rejected Shin Goon?? It broke my heart ...

- Petang Ahad aku bergegas pulang dan bersiap untuk menonton konsert Sweet Charity. Sungguh hebat...walaupun dengan badan yang letih dan penat...aku gagahi juga demi sang intan terpilih. There is another side of him that I never knew about. Suka dia bila bertemu dengan Nash - Lefthanded..siap bergambar...macam abang dan adik dan Nash sangat lah ramah. Siap melambai semasa kami berlalu pulang.

-Isnin pagi, aku berangkat bercuti ke Batam. Aku akan biarkan Sya untuk menulis kisah cuti di Batam.

- Pulang dari cuti...kerja telah menanti. Tak menang tangan sungguh. Tidak punya banyak masa untuk berYM atau kemana-mana.

- Petang Sabtu yang di nantikan, aku ke Wisma Indah untuk bertemu Manaf Hamzah sempena perlancaran novel terbaru nya - Dalam Kehangatan Dakapan Senja.



Manaf Hamzah dan novel nya



Syabas dan selamat maju jaya.....semoga semakin aktif dan berjaya.

5 comments:

aNIe said...

Nora...sibuk dan happening sepanjang minggu ye...

Dgr cerita sya ttg percutian di kota singa memang seronok...

Kak Elle said...

very busy ye Nora?minggu yg penuh rancangan kan?

I ngah relax at home amek cuti 1 week tengok boyfriends sepet...hehe

Sya said...

Nora.. kes baju sedondon tu .. sungguh menggelikan hati sampai tersilap orang bertanya tuh.. ha ha ha cian dia

noyida said...

Ya Mongkey, unni ni macam tak faham aja, dia dah ada Jungpyo.

Lepas ni tak tahu lah siapa pulak yg bakal menjadi pujaan ati si unni wati tu...gasak korang lah mongkey.

hasellusiby said...

salam tumpang ziarah. jika ada yang berminat dengan teori konspirasi, sejarah nusantara yang hilang, sufism, kebangkitan akhir zaman..sila lah ke nusanaga.blogspot.com

harap salam ukhwah akan bertaut demi masa depan..sekian