Saturday, May 17, 2008

Theatre - P.Ramlee The Musical


Telah beberapa hari blog ni di tinggalkan. Banyak yang nak di cerita tapi terasa malas sangat nak update dan lagi kurang manis untuk di lakarkan...
Harini aku dan Nadia akan menonton Teater Musikal P.Ramlee. Mulanya tempah tiket untuk pergi bersama suami tetapi dengan jadual kerja nya yang tak tentu, aku bawa Nadia jer sebagai teman. Teater ni dah lama aku tunggu...dengan barisan pelakun baru sebagai watak utama...bagus lah..sebabnya (maaf jika ada yang tersinggung), aku tak minat kat Sean Ghazi. To each its own lah...dan tentunya Musly Ramly pilihan yang tepat. Walauapa pun aku teruja menantikan nya malam ini, jam 8 malam di Esplanade.
Tunggu ulasan selanjut nya.......jeng...jeng..jeng...

1 comment:

Kak Elle said...

Tak sabar ye Nora takpe I tengok dulu at 2.30pm...hehe

tak tersinggung walaupun Sean takde Musly is a good choice dan lagi muka melayu ..

I pun tak sabar ni sebetul nya:)