Friday, May 30, 2008

Tunjuk kan lah....

Tunjuk kan lah aku satu jalan
Yang mana harus ku tuju
Yang dapat membantu
Keluar dari kemelut ini....

Tunjuk kan lah aku satu cara
Yang mana harus ku ambil
Yang dapat melepaskan aku
Keluar dari belenggu ini....

Tunjukkan lah aku satu arah
Yang mana harus ku lalui
Yang dapat menenangkan aku
Menghadapi hidup ini..

Sesungguh nya…
tak upaya bersuara
tak upaya meluahkan hati dan perasaan
Jiwa dan rasa begitu menekan
aku di antara dua persimpangan
sampai bila kah harus aku tempuhi
selagi hayat di kandung badan.....
Hanya padamu ILLAHI
Aku menghambakan diri…..
Tunjuk kan lah aku....
jalan yang kau redhai....
Amin....

8 comments:

Kak Elle said...

Inmsya'allah semua perjalanan akan di permudahkan oleh NYA.

Kak Elle said...

ps gambar tu you nampak slim lah:)

zino said...

senmuga hari2 esok lebih baik dan ceria... amin

Norabella said...

Kak Elle...terima kasih...Insyaallah...

PS : gambar tu ambil dari jarah jauh sekali...a camera trick from a fren semasa pergi Umrah in 2005.

Norabella said...

Zino...terima kasih. Amin.

maklang said...

cair i dengar lagu ni Nora....

sedap sungguh lagu ini...nak tuju kan Cik Abang boleh ke???

Sya said...

Nora.. bila lagi ek kita dpt jejak kaki ke sana

Norabella said...

Mak Lang....mmg..menyentuh hati kan?

Sya...sudah tentu..sekali pergi, hati kita tentunya sering dalam kerinduan.