Wednesday, September 17, 2008

Aduh....aduh..

Aduh...sakit sungguh seluruh anggota badan. Semalam sewaktu pulang dari kerja, kaki kiri ku terpelecut lantas aku terjatuh. Nasib baik tak jatuh terlentang ..cuma jatuh on bended knee kanan jer. Entah apa yang aku pijak di kala itu pun aku tak tau... Pada waktu itu, ceh..aku buat muka relaks jer tapi dalam hati...siap lah ni...malam karang...berbisa.

Sepulang dari rumah, aku jalan slow jer...tak berani nak renyah sangat. Rehat sebentar membersihkan diri aku terus kedapur memasak kerana Nur dah siapkan segala-galanya di dapur menunggu aku.

Aku masak.....sehingga genap2 waktu berbuka...

Nasi tomato...


Sambal udang masam manis....




Daging masak kicap...permintaan si Nabella...


Seperti yang terhidang di atas meja..menanti waktu berbuka.
Selepas solat dan berkemas sekejap di bilik, aku mula buat biskut...strawberry.


Semalam nya tu...aku dah buat kuih tart...

Anda di sana dah buat kuih raya?????

4 comments:

Kak Elle said...

oh dear u ok tak hari ni?

wah that daging kicap looks so yummy nak jugakkkkkkkk...hehe

oh dah buat kuih raya ... saya adik dah bagi cukup lah.

noyida said...

kak nora, kita tak bikin kuih lah, minta sikit boleh ..hehehe

maklang said...

dah ok lom? Harap dah ok...

Tart nampak sedap nya...

Sya said...

Nora sya dah buat kuih tapi dah dibawa oleh aiman dan sebahagian jadi jamuan masa makan2 aritu.. so plannya sabtu ni nak wat lagik